سرمربی تیم ملی مستقیم به سالن رفت!
سرمربی تیم ملی بسکتبال امروز وارد تهران شد و از فرودگاه مستقیم به کرج رفت تا دیدار استقلال و نفت آبادان را تماشا کند.
به گزارش هفت ورزشی ، سوتیریس مانولوپولوس سرمربی تیم ملی بسکتبال مردان ایران، ظهر امروز سهشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی برای برگزاری اردوهای آمادهسازی تیم ملی پیش از اعزام به پنجره دوم و سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷ وارد کشور شد.
مانولوپولوس بلافاصله از فرودگاه راهی البرز و سالن نشاط شد تا بازی استقلال و نفت آبادان در انتخابی باشگاههای غرب آسیا را از نزدیک تماشا کند.