شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل چین
رقابتهای هندبال قهرمانی مردان آسیا با شکست تیم ایران مقابل چین پیگیری شد.
به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی هندبال مردان ایران در آخرین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کویت امروز (یکشنبه 5 بهمن) از ساعت 17:30 به وقت تهران در حالی رو در روی تیم چین قرار گرفت که رافائل کاستیلو در مرحله دوم مسابقات از بازیکنان جوان تیم خود استفاده کرد و تعدادی از بازیکنان لژیونر و باتجربه تیم همچون پویا نوروزی نژاد، محمدرضا اورعی، یاسین کبیریان، وحید مسعودی و همچنین صابر حیدری را در اختیار نداشت.
تیم ایران که در دو بازی ابتدایی این مرحله با اختلاف از سد هند و استرالیا گذشته بود، امروز مقابل چین نتیجه را 33 بر 23 واگذار کرد تا به عنوان تیم دوم در این گروه به کار خود پایان بدهد.