منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 90055

تاجرنیا باز هم توییت زد: ای پادشه خوبان، داد از غم تنهایی!

تاجرنیا باز هم توییت زد: ای پادشه خوبان، داد از غم تنهایی - فوتبال

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک شعر به اشتراک گذاشته است.

به گزارش هفت ورزشی، علی تاجرنیا فعالیت زیادی در شبکه اجتماعی X دارد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، این بار چند بیت شعر در صفحه اش به اشتراک گذاشته است:

دِل، بی‌‌تو، به جان آمَد؛ وَقْت است که بازآیی

دائم، گُلِ این بُسْتان، شاداب نمی‌مانَد

دَریاب ضَعیفان را در وَقْتِ تَوانایی!

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

تساوی ایران مقابل بلژیک تیتر یک روزنامه‌های ورزشی - جام‌جهانی
تساوی ایران مقابل بلژیک تیتر یک روزنامه‌های ورزشی