برد مازنیها در آزادی؛ جدال جذاب ستارههای لیگ!
منتخب مازندران در یک دیدار دوستانه و جذاب در زمین شماره دو آزادی، با نتیجه دو بر یک از سد منتخب تهران گذشت.
به گزارش هفت ورزشی ، در روزهای تعطیلی لیگ برتر و در جریان آمادهسازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی، گروهی از بازیکنان لیگ برتری در قالب تیمهای منتخب، دیدارهای تدارکاتی برگزار میکنند.
یکی از تیمهای فعال در این مدت، منتخب مازندران است که با حضور بازیکنان نامآشنا و تحت هدایت عمار رمضاننژاد شکل گرفته است.
این تیم روز گذشته در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی به مصاف منتخب تهران رفت و در پایان موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.
در ترکیب منتخب مازندران بازیکنانی مانند مرتضی پورعلیگنجی، رضا اسدی، فرزین گروسیان، مهدی نژادمهدی، مهدی عبدی، نیما انتظاری، محمدجواد محمدی، سعید محمدیفر، سجاد آشوری، محمد آقاجانزاده، علی کمالی، ابوالفضل حسینیفر، امیر محکمکار، رادین میرنژاد و رحمان جعفری حضور داشتند.
در سوی مقابل، تیم منتخب تهران نیز با حضور بازیکنانی چون محمد عمری، محمد خدابندهلو، حسین ابرقویینژاد، محسن آذرباد، علی علیزاده، محمد محبی، میلاد باقری، امیرحسین جولانی، امیرحسین فلاح و اهورا زند وارد زمین شد.
این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک منتخب مازندران به پایان رسید؛ دیداری که گلهای تیم برنده را سجاد آشوری و رضا اسدی به ثمر رساندند و اهورا زند نیز تنها گل منتخب تهران را وارد دروازه کرد.