لامین یامال، ستاره بارسلونا، پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان در پیامی اینستاگرامی نوشت: ما بارسا هستیم و به جایی که به آن تعلق داریم بازخواهیم گشت.
به گزارش هفت ورزشی، لامین یامال که شب گذشته در دور برگشت از مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در همان دقیقه ۴ بازی دروازه اتلتیکو مادرید را باز کند و امیدهای بارسا برای جبران شکست ۲ بر صفر بازی رفت را پررنگ کند، اما در نهایت با وجود برتری ۲ بر یک در این دیدار، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پذیرش شکست ۳ بر ۲ از دور رقابتها کنار رفتند، میگوید این تیم به جایگاه اصلیاش بازخواهد گشت.
یامال با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمیاش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «ما با تمام توان بازی کردیم، اما کافی نبود. این فقط بخشی از ماجراجوییمان است؛ برای رسیدن به اوج باید صعود کرد و ما میدانیم که این کار آسان نخواهد بود و آنها این کار را برای ما آسان نخواهند کرد، اما تسلیم شدن گزینهای برای ما نیست. ما دلایل کافی برای امیدوار ماندن را داریم و با تمام توان خود به آن سمت حرکت خواهیم کرد».
در ادامه پیام ستاره اسپانیایی بارسا آمده است: «هر اشتباه یک درس است و شک نکنید که از هر کدام درس خواهیم گرفت. ما بارسا هستیم و به جایی که به آن تعلق داریم، باز خواهیم گشت. والدینم به من آموختند که یک مرد همیشه سر حرفش میماند و ما آن را به بارسلونا بازخواهیم گرداند. همیشه بارسا».
بدون دیدگاه