ساپینتو بعد از بازی استقلال با پادیاب با اتوبوس بازیکنان نرفت و سوار ماشین شخصی شد و رفت
ساپینتو بعد از بازی با پادیاب با ماشین شخصی رفت ساپینتو بعد از بازی استقلال با پادیاب با اتوبوس بازیکنان نرفت و سوار ماشین شخصی شد و رفت سایز ویدئو: ۵.۴۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۱۰ | دانلود ویدئو