هوادار پادیاب خلخال: حقمان را خوردند ؛ زورمان به داوری نرسید
یکی از هواداران تیم پادیاب خلخال پس از شکست برابر استقلال مدعی شد داوری در جریان مسابقه به ضرر تیمشان بوده است.
یکی از هواداران تیم پادیاب خلخال پس از شکست برابر استقلال مدعی شد داوری در جریان مسابقه به ضرر تیمشان بوده است.