هوادار پادیاب خلخال: حقمان را خوردند ؛ زورمان به داوری نرسید

هوادار پادیاب خلخال: حقمان را خوردند ؛ زورمان به داوری نرسید

یکی از هواداران تیم پادیاب خلخال پس از شکست برابر استقلال مدعی شد داوری در جریان مسابقه به ضرر تیمشان بوده است.

سایز ویدئو: ۲۹.۲۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۵۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر