سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در دیدار با شهردار منطقه ۱۶ تهران، ضمن بررسی راهکارهای توسعه و تجهیز ورزشگاه مرغوبکار، بر گسترش همکاریهای دوجانبه در حوزه زیرساختهای ورزشی و فرهنگی تاکید کردند.
به گزارش هفت ورزشی، علی تاجرنیا، رئیس هیاتمدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با کاشانیپور، شهردار منطقه ۱۶ تهران دیدار و گفتوگو کرد.
این نشست با حضور جمعی از مدیران ارشد باشگاه استقلال و شهرداری منطقه ۱۶ در محل شهرداری برگزار شد.
در این جلسه طرفین با توجه به قرار گرفتن ورزشگاه مرغوبکار استقلال در محدوده منطقه ۱۶ تهران، درباره راههای گسترش همکاری، تعامل و همافزایی میان باشگاه استقلال و شهرداری، توسعه زیرساختهای ورزشی، افزایش نشاط اجتماعی، حمایت از ورزش بانوان و بهرهگیری از ظرفیتهای مشترک برای ارتقای فعالیتهای ورزشی و فرهنگی گفتوگو و تبادل نظر کردند.
در جریان این دیدار شهردار منطقه ۱۶ تهران ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از برنامههای باشگاه استقلال، بر همکاری همهجانبه شهرداری در راستای بهبود شرایط و توسعه امکانات ورزشگاه مرغوبکار تأکید کرد.
بدون دیدگاه