-
سه بر صفر هم بازنده شویم، در جایی غیر از اکباتان میزبانی نمی کنیم
رضا عنایتی: ما فقط در دستگردی بازی می کنیم، استقلال و پرسپولیس را ببرند تختی یا صباشهر!
سه بر صفر هم بازنده شویم، در جایی غیر از اکباتان میزبانی نمی کنیم
رضا عنایتی: ما فقط در دستگردی بازی می کنیم، استقلال و پرسپولیس را ببرند تختی یا صباشهر!