منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 152907

اعتراض قائم مقام باشگاه نفت آبادان به برکناری سرمربی!

اعتراض قائم مقام باشگاه نفت آبادان به برکناری سرمربی - فوتبال

حسین خبیری اعلام کرد با کنار رفتن سیروس پورموسوی مخالف است.

به گزارش هفت ورزشی، ساعتی پیش بود که اعلام شد محمد نوری، سرمربی نفت آبادان شده است. حالا قائم مقام باشگاه می گوید با کنار رفتن سیروس پورموسوی موافق نیست!

حسین خبیری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص کنار گذاشتن سید سیروس پورموسوی از سرمربیگری نفت آبادان اظهار داشت: به نظر من بهترین تصمیم این بود که با آقای پورموسوی تا پایان فصل ادامه دهیم. البته به هر حال هیات مدیره باشگاه به عنوان متولی تصمیم‌گیری در خصوص باشگاه نفت آبادان مختار است که هر تصمیمی بگیرد اما باید بگویم که با من به عنوان قائم مقام باشگاه هیچ صحبتی در این خصوص انجام نشد.

وی ادامه داد: باشگاه نفت آبادان شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد و هنوز هم دیر نشده است. قطعاً بازیکنان توانمندی داریم که می‌توانند در ادامه راه نتایج درخور شان هواداران نفت آبادان را کسب کنند تا این تیم بعد از چند سال، دوباره به لیگ برتر برگردد.

خبیری افزود: نظر من این بود که همچنان آقای پورموسوی در کادرفنی فعالیت کند چرا که او از مربیان با دانش است و شناخت خوبی از تیم دارد اما متاسفانه تصمیمی گرفته شد که به نظر من تصمیم خوبی نبود. با این همه فکر می‌کنم که شرایط نفت آبادان برای صعود به لیگ برتر خوب است و این تیم قادر خواهد بود با عبور از رقبای خود، دوباره شادی را به مردم شریف آبادان هدیه کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع استعفای من درست نیست اما من به عنوان قائم مقام باشگاه باید در جریان این موارد قرار بگیرم.

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

کعبی: جای دادکان بودم سه سیلی زیر گوش ستار می زدم/ دادکان، راه می رفت و سیاوش قمیشی گوش می کرد - ویدیو
کعبی: جای دادکان بودم سه سیلی زیر گوش ستار می زدم!/ دادکان، راه می رفت و سیاوش قمیشی گوش می کرد!