منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه ویدیو: 152883
۱ ساعت پیش | بازدید: 197 مدت: 2:51 | دانلود |

کعبی: جای دادکان بودم سه سیلی زیر گوش ستار می زدم!/ دادکان، راه می رفت و سیاوش قمیشی گوش می کرد!

حسین کعبی در گفتگو با مهدی یکتا از یکی از بزرگ ترین حسرت های زندگی اش می گوید!

به گزارش هفت ورزشی، وقتی مهدی یکتا از جام ملتهای آسیا 2004 چین حرف می زند، کعبی می گوید بزرگ ترین حسرت فوتبالی اش برای او زنده شد!
این بخش دیدنی را از دست ندهید. کعبی از دادکان حرف می زند، از استرسی که رییس اسبق فدراسیون فوتبال در فرودگاه داشت و … بهتر است خودتان تماشا کنید.

محسن قزلباش
محسن قزلباش
نویسنده

اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

کعبی: جای دادکان بودم سه سیلی زیر گوش ستار می زدم/ دادکان، راه می رفت و سیاوش قمیشی گوش می کرد - ویدیو
کعبی: جای دادکان بودم سه سیلی زیر گوش ستار می زدم!/ دادکان، راه می رفت و سیاوش قمیشی گوش می کرد!