منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه ویدیو: 152860
۱ ساعت پیش | بازدید: 113 مدت: 1:39 | دانلود |

حسین کعبی در هفت ورزشی: انصاریان طوری من را زد که داشتم می مُردم!

حسین کعبی در گفتگو با مهدی یکتا از رفاقت و رقابت با علی انصاریان گفت، از روزی که زنده یاد انصاریان در دربی به قصد کُشت، او را زد!

به گزارش هفت ورزشی، حسین کعبی وقتی برای اولین بار حضور در دربی سرخابی را تجربه کرد، علی انصاریان برای استقلال بازی می کرد. کعبی می گوید علی به من گفت سمت من نیا و برو جناح مخالف من بازی کن، چند بار هم بدجوری من را زد و آخرین بار طوری زد که نفسم بند آمد و منصوریان کمک کرد نفس بکشم و با آمبولانس من را به بیمارستان بردند.
در این بخش از گفتگو، کعبی از شوخی های زنده یاد انصاریان و همچنین از رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ و علاقه اش به رنگ مشکی می گوید…

محسن قزلباش
محسن قزلباش
نویسنده

اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

حسین کعبی: رفاقت با شیث رضایی خطرناک است - ویدیو
حسین کعبی: رفاقت با شیث رضایی خطرناک است!