واکنش امین کاظمیان به حرکت شجاع؛ آن شادی مخصوص خودم است، قصد آزار کسی را نداشتم!
امین کاظمیان بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان به مسوولان کرمان یادآوری کرد وظیفهشان است از مس رفسنجان و تیمهای این استان حمایت کنند.
امین کاظمیان بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان به مسوولان کرمان یادآوری کرد وظیفهشان است از مس رفسنجان و تیمهای این استان حمایت کنند.