گلایه هاشمیان از افشای قراردادش؛ چرا قرارداد من همه‌جا پخش شد؟

گلایه هاشمیان از افشای قراردادش؛ چرا قرارداد من همه‌جا پخش شد؟

وحید هاشمیان با ابراز ناراحتی از رسانه‌ای شدن مبلغ و جزئیات قراردادش با پرسپولیس گفت تنها یک‌چهارم قراردادش را دریافت کرده، افشای قرارداد از سوی سازمان لیگ نبوده و در حالی‌ که قرارداد سرمربی جدید محرمانه مانده، او هدف هجمه‌های فضای مجازی قرار گرفته است.

سایز ویدئو: ۹۶.۱۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۵۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر