محسن کاوه: کاش این فینال در آزادی برگزار می شد!

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد مدعی است فدراسیون اگر یک هفته صبر می کرد سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برای این فینال آماده می شد!

محسن کاوه: کاش این فینال در آزادی برگزار می شد!

به گزارش هفت ورزشی، محسن کاوه معتقد است خدا رحم کرد جنجال فینال کشتی آزاد در سالن شهدای هفتم تیر، منجر به فاجعه نشد.

سایز ویدئو: ۴۰.۷۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۶:۰۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر