گفتگو با هوادار تراکتور: بازی بدون تماشاگر نبود، استادیوم بودم!

گفتگو با هوادار تراکتور: بازی بدون تماشاگر نبود، استادیوم بودم!

در گفت‌وگویی با یکی از هواداران تراکتور، او ادعا کرد دیدار اخیر تیم تبریزی بدون تماشاگر برگزار نشده است.

سایز ویدئو: ۵۱.۸۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۴۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر