هاشمیان: کار من دلال گرفتن نیست، مسئولین بروند دلال‌ها را بگیرند!

هاشمیان: کار من دلال گرفتن نیست، مسئولین بروند دلال‌ها را بگیرند!

سرمربی پرسپولیس به مسئولین گفت همه چیز مشخص است و وظیفه آن‌هاست که جلوی دلال‌ها را بگیرند.

سایز ویدئو: ۵۷.۶۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۴۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر