هاشمیان: کار من دلال گرفتن نیست، مسئولین بروند دلالها را بگیرند!
سرمربی پرسپولیس به مسئولین گفت همه چیز مشخص است و وظیفه آنهاست که جلوی دلالها را بگیرند.
سرمربی پرسپولیس به مسئولین گفت همه چیز مشخص است و وظیفه آنهاست که جلوی دلالها را بگیرند.