عنایتی: بازی کاملا یک طرفه بود و حیف شد نبردیم

عنایتی: بازی کاملا یک طرفه بود و حیف شد نبردیم

صحبت های غلامرضا عنایتی سرمربی تیم سایپا بعد از تقابل با نفت و گاز و گچساران

ارسال نظر