صحبت های غلامرضا عنایتی سرمربی تیم سایپا بعد از تقابل با نفت و گاز و گچساران
عنایتی: بازی کاملا یک طرفه بود و حیف شد نبردیم صحبت های غلامرضا عنایتی سرمربی تیم سایپا بعد از تقابل با نفت و گاز و گچساران