بابایی: سهمیه حق چادرملو بود، اما به احترام فوتبال بازی میکنیم
بابایی، مدیرعامل چادرملو: سهمیه کاملا حق ما بود اما به احترام فوتبال، امروز بازی می کنیم!
بابایی، مدیرعامل چادرملو: سهمیه کاملا حق ما بود اما به احترام فوتبال، امروز بازی می کنیم!