بابایی: سهمیه حق چادرملو بود، اما به احترام فوتبال بازی می‌کنیم

بابایی: سهمیه حق چادرملو بود، اما به احترام فوتبال بازی می‌کنیم

بابایی، مدیرعامل چادرملو: سهمیه کاملا حق ما بود اما به احترام فوتبال، امروز بازی می کنیم!

 

سایز ویدئو: ۹۶.۵۶M | مدت زمان: ۱۶:۲۶:۱۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر