اولین امتیاز بنگر روی نیمکت شهرداری نوشهر

شهرداری نوشهر با هدایت محسن بنگر مقابل نیروی زمینی به تساوی رسید تا مربی پرسپولیسی اولین امتیازش را در قامت سرمربی دشت کند.

اولین امتیاز بنگر روی نیمکت شهرداری نوشهر

به گزارش هفت ورزشی ، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان، تیم نیروی زمینی در خانه میزبان شهرداری نوشهر بود که این دیدار با تساوی یک-یک به پایان رسید.

در این مسابقه امیرحسین بهادر در دقیقه ۲۲ تک گل شهرداری نوشهر را به ثمر رساند. در ادامه محمد خردمند دقیقه 87 گل تساوی نیروی رمینی را به ثمر رساندو

این اولین امتیاز محسن بنگر، کاپیتان پیشین پرسپولیس، در قامت سرمربی شهرداری نوشهر به شمار می‌رود.

با این نتیجه شهرداری نوشهر 10 امتیازی شد و به رده شانزدهم جدول صعود کرد. نیروی زمینی نیز با قبول این شکست، ۱۵ شد و در جایگاه سیزدهم جدول لیگ آزادگان قرار گرفت.

جدول لیگ آزادگان:

ارسال نظر