فوری؛ سرمربی مس استعفا کرد!

فرزاد حسین‌خانی پیش از دیدار مس کرمان مقابل آریو اسلامشهر از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

فوری؛ سرمربی مس استعفا کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، در آستانه آغاز دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ دسته اول فوتبال، نخستین استعفای مهم سال ۱۴۰۵ در فوتبال ایران رقم خورد و فرزاد حسین‌خانی از هدایت مس کرمان کناره‌گیری کرد.

سرمربی مس کرمان صبح امروز تصمیم خود برای جدایی را به مدیران باشگاه اعلام کرده و به همین دلیل در مسابقه امروز برابر آریو اسلامشهر روی نیمکت تیمش حضور ندارد.

شنیده می‌شود دلیل اصلی این استعفا، نارضایتی حسین‌خانی از عمل نکردن باشگاه به تعهدات مالی و مشکلات مربوط به پرداخت مطالبات بازیکنان بوده است. با این حال، مدیران باشگاه مس کرمان هنوز واکنش رسمی به این اتفاق نشان نداده‌اند و قرار است طی ساعات آینده درباره وضعیت نیمکت تیم تصمیم‌گیری کنند.

در غیاب حسین‌خانی، آرتا منهاجی که پیش از این به‌عنوان دستیار در کادرفنی مس فعالیت داشت، هدایت نارنجی‌پوشان کرمانی را در دیدار امروز برعهده خواهد داشت.

ارسال نظر