دیدار گرم مدیرعامل شرکت ملی مس با شاگردان مجتبی جباری
سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در محل تمرین مس رفسنجان حاضر شد و با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، سیدمصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، به همراه هیات همراه خود در محل تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان حضور یافت و با مدیران، مربیان و بازیکنان دیدار و گفتوگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی مس پس از استقبال احمدی، مدیرکل تربیت بدنی شرکت مس، و پاریزی، مدیرعامل باشگاه، با آنها جلسه کوتاهی درباره شرایط باشگاه و تیم برگزار کرد. فیض در صحبتهای خود با بازیکنان و اعضای تیم، بر اهمیت تلاش برای موفقیت و ماندن در لیگ برتر تأکید کرد و اعلام نمود شرکت ملی مس آماده هرگونه حمایت و پشتیبانی از تیم است.
احمدی در این دیدار گزارشی از وضعیت باشگاهها ارائه کرد و از حمایتهای همهجانبه فیض قدردانی نمود. پاریزی نیز ضمن تشکر از نگاه حمایتی مدیرعامل، گزارشی از وضعیت باشگاه و تیم بزرگسالان ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد روند تیم پس از پیروزی مهم و شیرین مقابل پیکان ادامه مثبت داشته باشد.
مجتبی جباری، سرمربی تیم، در سخنانی کوتاه از حمایتهای مدیران شرکت قدردانی کرد و روحیه بازیکنان را ستود. فیض همچنین ضمن تبریک پیروزی ارزشمند روز گذشته، برای تیم در ادامه فصل و مسابقات پیشرو آرزوی موفقیت کرد و با بازیکنان و کادر فنی دیدار صمیمانهای داشت که فضای تمرین را گرم و انگیزهبخش کرد.