مصدومیت نگرانکننده هافبک گلگهر در پایان نیمه اول
اریک بایناما هافبک گل گهر با درد شدید و روی برانکارد از زمین بازی خارج شد.
به گزارش هفت ورزشی ، در ثانیههای پایانی نیمه نخست دیدار گلگهر سیرجان و فجرسپاسی، اریک بایناما، هافبک گابنی تیم گلگهر، دچار مصدومیت شد و با درد فراوان زمین مسابقه را ترک کرد تا وضعیت او برای نیمه دوم در هالهای از ابهام قرار بگیرد.
بایناما پس از افتادن روی زمین قادر به راه رفتن نبود و به همین دلیل با برانکارد به رختکن تیمش منتقل شد تا تحت بررسیهای پزشکی قرار بگیرد.
این بازیکن در جریان مسابقه نقش مهمی در روند بازی گلگهر داشت و بخش زیادی از طراحی حملات این تیم بر عهده او بود. با توجه به غیبت علیرضا علیزاده، مصدومیت بایناما میتواند کار شاگردان گلگهر را در ادامه مسابقه دشوارتر کند.