گل گهر روی دست گروسیان صعود کرد

دیدار مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی بدون گل به پایان رسید و این گل‌گهر بود که در ضربات پنالتی جواز صعود گرفت.

گل گهر روی دست گروسیان صعود کرد

به گزارش هفت ورزشی ، در چارچوب رقابت‌های جام حذفی و مرحله یک‌هشتم نهایی، تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی و اضافه، به ضربات پنالتی کشیده شد.

در نهایت گل‌گهر با درخشش فرزین گروسیان، دروازه‌بان خود در ضربات پنالتی و برتری ۴-۱ مقابل مس رفسنجان، جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی را به دست آورد.

به این ترتیب شاگردان مهدی تارتار در کنار ملوان و سایپا، سومین تیم صعودکننده به مرحله بعدی رقابت‌ها لقب گرفتند و تیم مس رفسنجان با هدایت مجتبی جباری از گردونه جام حذفی کنار رفت.

ارسال نظر