اعتصاب در سایپا؛ تمرین نارنجیپوشان لغو شد
بازیکنان سایپا در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود در تمرین امروز دست به اعتصاب زدند.
به گزارش هفت ورزشی، سایپای تهران که در فصل جاری لیگ دسته اول با مشکلات عجیب و غریب مالی روبه رو بوده، همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب میشود. نارنجیپوشان باسابقه فوتبال ایران که برای کسب رتبه سوم لیگ یک و صعود به لیگ برتر از طریق دیدار پلیآف با مس رفسنجان تلاش میکنند، روز گذشته مقابل فرد البرز شکستی تلخ را تجربه کردند.
در شرایطی که قرار بود بازیکنان سایپا امروز برای انجام ریکاوری در محل تمرین خود حضور یابند، اما بازیکنان تصمیم گرفتند که در اعتراض به مشکلات مالی تمرین نکنند.
بازیکنان سایپا در فاصله سه هفته تا پایان رقابتهای لیگ یک تنها 55 درصد از مطالبات خود را دریافت کردند و این مسئله باعث ناراحتی آنها شده است. از این رو نفرات تیم در تمرین امروز دست به اعتصاب زدند و ناراحتی خود را به گوش مسئولان باشگاه رساندند.
سایپا که با 50 امتیاز در رتبه چهارم جدول دسته اول قرار دارد، روز پنجشنبه در هفته سی و دوم مسابقات میزبان شهرداری نوشهر خواهد بود و باید دید مدیران باشگاه تا آن زمان چه تدبیری برای جلب رضایت بازیکنان بابت شرایط مالی خواهند اندیشید.