مدافع سپاهان فسخ کرد
گولسیانی قرارداد خود را با باشگاه سپاهان به صورت یک طرفه فسخ کرده است.
به گزارش هفت ورزشی، گئورگی گولسیانی که با سپاهان قراردادی ۲ ساله داشت، از این تیم اصفهانی جدا شده است.
مدافع گرجستانی طبق آخرین اطلاعات، ضمن فسخ یک طرفه قرارداد از باشگاه ایرانی به فیفا شکایت کرده است.
گولسیانی قبل از اینکه اقدام به فسخ قرارداد کند، چالشهایی با باشگاه سپاهان بر سر قرارداد سال دوم خود داشت. البته او در دوران جنگ تحمیلی رمضان هم دریافتی از باشگاه سپاهان نداشت، که موضوعی کاملاً طبیعی بوده چون شرایطی برای پرداخت وجود نداشته است.
گولسیانی در حالی انتظار دریافتی داشت که ایران در شرایط جنگی قرار داشت و طبیعتاً در این شرایط فورس ماژور پرداختیها به حالت تعلیق در میآید. نهایتاً گولسیانی پس از فسخ یک طرفه خود با باشگاه سپاهان از این باشگاه به فیفا شکایت کرده و باشگاه سپاهان نیز دفاعیات خود را به فیفا ارائه کرده است.