اتهام ارتباط خارج از عرف به داور و مالک یک باشگاه خصوصی
سرمربی سایپا تیم رقیب را متهم به ارتباطات خارج از عرف کرد.
به گزارش هفت ورزشی، فرد البرز در هفته سی و یکم لیگ آزادگان با حساب دو بر یک سایپا را شکست داد.
در پایان بازی اظهارات مهدی رجب زاده، سرمربی سایپا در کنفرانس خبری جنجالی شد.
رجب زاده گفت:
چندساعت قبل از بازی به من اطلاع دادند بین کمک داور اول و مالک تیم فرد البرز، ارتباطات خارج از عرفی وجود داشته و به من گفته شده بود اتفاقات عجیبی در این دیدار رخ خواهد داد که در صحنه گل دوم دقیقا همینطور هم شد.
سایپا با این نتیجه اندک امید صعود مستقیم به لیگ برتر را از دست داد و باید تلاش کند تا خودش را به بازی پلی آف برساند.