تبریک پرسپولیس به مناسبت صعود مس شهر بابک به لیگ برتر

باشگاه پرسپولیس صعود تیم فوتبال مس شهربابک را به لیگ برتر تبریک گفت.

تبریک پرسپولیس به مناسبت صعود مس شهر بابک به لیگ برتر

به گزارش هفت ورزشی، باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی، صعود تیم مس شهر بابک به لیگ برتر فوتبال ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: صعود تیم فوتبال مس شهر بابک به بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، مایه خرسندی جامعه فوتبال کشور است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این موفقیت ارزشمند و صعود و حضور این تیم‌ را به لیگ برتر فوتبال ایران را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، کارکنان باشگاه مس شهر بابک و همچنین هواداران این تیم تبریک می‌گوید.

فوتبال ایران همواره از شور، اصالت و حمایت پرشور هواداران این تیم بهره‌مند بوده و حضور تیم مس شهر بابک در سطح اول فوتبال کشور، بر جذابیت و کیفیت رقابت‌ها خواهد افزود.

برای این تیم محبوب و مردمی در فصل پیش‌رو آرزوی موفقیت، سربلندی و درخشش داریم و امیدواریم شاهد رقابت‌هایی جذاب، تماشایی و همراه با احترام متقابل میان تمامی تیم‌ها باشیم.

 

خبرنگار : مهدی عبدی
ارسال نظر