مس شهر بابک، دومین صعود کننده به لیگ برتر
پس از نساجی، مس شهر بابک هم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.
به گزارش هفت ورزشی، مس شهر بابک با غلبه بر نیروی زمینی در هفته سی و یکم لیگ آزادگان و با توجه به نتیجه تساوی نفت آبادان و شکست سایپا، موفق شد به لیگ برتر صعود کند.
مس شهر بابک با نتیجه یک بر صفر از سد نیروی زمینی گذشت، در روزی که نساجی 3 بر صفر نفت و گاز گچساران را در خانه حریف برد...
با این نتیجه مس شهر بابک 61 امتیازی شد و سه هفته مانده به پایان لیگ برتری شد.
حالا نفت آبادان، سایپا، پارس جنوبی جم و هوادار باید بر سر سهمیه پلی آف با هم رقابت کنند.
پیش از این نساجی نیز به عنوان قهرمان لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کرده بود.