هافبک استقلال: وظیفه خودم دانستم در کنار مردم باشم

امیرمحمد رزاقی‌نیا، هافبک تیم ملی و استقلال، که در تجمعات شبانه مردمی حضور داشت، گفت: به عنوان یک ورزشکار وظیفه خود دانستم در کنار مردم باشم.

هافبک استقلال: وظیفه خودم دانستم در کنار مردم باشم

به گزارش هفت ورزشی ، امیرمحمد رزاقی‌نیا، هافبک تیم ملی و باشگاه استقلال، که در میان تجمعات شبانه مردمی برای دفاع از تمامیت ارضی کشور حاضر شده بود، در این باره گفت: به عنوان یک ورزشکار و فوتبالیست وظیفه خودم دانستم تا در کنار مردم باشم. در این شب‌ها با حضور در کنار یکدیگر و با همدلی می‌توانیم شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

رزاقی‌نیا در ادامه در پاسخ به سؤال درباره قهرمانان واقعی کشور، گفت: «در جامعه به نظرم قهرمان واقعی مردم هستند.»

هافبک استقلال در پایان گفت: «ان‌شاءالله با زحمات آقای قلعه‌نویی و دعای خیر مردم ایران بتوانیم در جام جهانی حضور موفق داشته باشیم و پرچم ایران را بالا ببریم.»

ارسال نظر