پیشکسوت پرسپولیس خطاب به ترامپ: برنده نوبل بچه‌‌خواری

بازیکن سابق پرسپولیس به ترامپ بابت جایزه صلح کنایه زد.

پیشکسوت پرسپولیس خطاب به ترامپ: برنده نوبل بچه‌‌خواری

به گزارش هفت ورزشی ، محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس که قبلاً نیز در مورد حملات آمریکا و اسرائیل در صفحه شخصی خود مطالبی را منتشر کرده بود این بار با انتشار مطلبی در مورد ترامپ نوشت: «برنده نوبل بچه‌‌خواری.»

ارسال نظر