تمام خارجی های استقلال، ایران را ترک کردند

اعضای خارجی تیم فوتبال استقلال، ایران را ترک کرده‌اند.

تمام خارجی های استقلال، ایران را ترک کردند

به گزارش هفت ورزشی ، پس از اعلام تعطیلی مسابقات لیگ برتر در پی حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا، بازیکنان خارجی شاغل در لیگ برتر ایران در حال ترک ایران هستند.

بر اساس پیگیری‌ها بازیکنان خارجی استقلال با توجه به مرخصی یک‌روزه سهرب بختیاری‌زاده به بازیکنان این تیم پس از برد مقابل فجرسپاسی، ایران را ترک کرده‌اند.

گروهی از بازیکنان خارجی استقلال، شب بازی و گروه دیگری روز بعد به صورت زمینی از مرز بازرگان از کشور خارج شدند. بدین ترتیب تمامی بازیکنان خارجی استقلال، خارج از ایران هستند. منیرالحدادی و آنتونیو آدان نیز پس از خروج از ایران، به اسپانیا سفر کرده‌اند.

ارسال نظر