فوری؛ اخراج چهار بازیکن از تمرین استقلال!

چهار بازیکن استقلال در جریان تمرین امروز به دلیل مسائل فنی و انضباطی از حضور در تمرین منع شدند.

فوری؛ اخراج چهار بازیکن از تمرین استقلال!

به گزارش هفت ورزشی ، در سومین جلسه تمرینی سهراب بختیاری‌زاده، تیم استقلال برای دیدار حساس جمعه شب مقابل فجر سپاسی آماده می‌شد که در حاشیه تمرین، تنش و درگیری لفظی میان ابوالفضل جلالی و عارف غلامی رخ داد.

شدت این درگیری باعث شد سرمربی تصمیم بگیرد هر دو بازیکن را از ادامه تمرین کنار بگذارد. جلالی و غلامی امیدوارند با عذرخواهی و پادرمیانی سایر اعضای تیم، بتوانند فردا به تمرین بازگردند و در بازی مقابل فجرسپاسی حضور داشته باشند.

این تنها حاشیه تمرین نبود. آرمین سهرابیان و موسی جنپو نیز فعلاً اجازه حضور در تمرینات را ندارند. سهرابیان که فصل را با حاشیه‌های متعدد آغاز کرده و تنها ۸ بار برای استقلال به میدان رفته، روز گذشته پس از عدم حضور در برنامه‌های تاکتیکی محل تمرین را ترک کرد و به او اعلام شد فعلاً در تمرینات شرکت نکند.

موسی جنپو نیز که با هزینه قابل توجهی به جمع آبی‌ها اضافه شده، نتوانسته انتظارات را برآورده کند و با تأخیر در بازگشت به تمرینات، در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است. مشخص نیست او برای دیدار مقابل فجرسپاسی در لیست تیم باشد و تصمیم نهایی فردا اعلام خواهد شد.

ارسال نظر