قطع همکاری باشگاه مونته نگرویی با سرمربی سابق استقلال

سرمربی سابق استقلال با باشگاه بودوچنوست قطع همکاری کرد.

قطع همکاری باشگاه مونته نگرویی با سرمربی سابق استقلال

به گزارش هفت ورزشی ، میودراگ بوژوویچ که پس از یک‌سال حضور در ایران و تجربه کار در استقلال خوزستان و استقلال که به کشورش برگشته بود، با یک باشگاه مونته‌نگرویی نیز قطع همکاری کرد.

بوژوویچ که هدایت بودوچنوست پودگوریتسا را برعهده گرفته بود علی‌رغم شروع نسبتا خوب، به یکباره روند نزولی گرفت و پس از ناکامی متوالی در 9 بازی پیاپی در کسب پیروزی، از سمت خود برکنار شد.

این مربی در بودوچنوست پودگوریتسا 14 بار روی نیمکت نشست که حاصل عملکردش پنج برد، سه مساوی و 6 شکست بود؛ نتایج ضعیفی که روند نزولی این تیم را به دنبال داشت.

در نهایت هم مدیران باشگاه بودوچنوست پودگوریتسا مونته نگرو پیش از پایان فصل تصمیم به قطع همکاری با بوژوویچ گرفتند تا فصل را با سومین سرمربی به پایان ببرند.

ارسال نظر