چلسی انزو فرناندز را دو بازی محروم کرد

باشگاه چلسی هافبک آرژانتینی خود، انزو فرناندز، را پس از اظهاراتش درباره علاقه به زندگی در مادرید و احتمال جدایی از این تیم، به طور انضباطی از حضور در دو مسابقه آینده محروم کرد.

چلسی انزو فرناندز را دو بازی محروم کرد

به گزارش هفت ورزشی، لیام روزنیور، سرمربی چلسی، اعلام کرد انزو فرناندز با تصمیم مشترک کادر فنی و مدیران باشگاه در دیدار جام حذفی مقابل پورت ویل و همچنین بازی هفته آینده برابر منچسترسیتی در دسترس نخواهد بود.

به گفته روزنیور، این تصمیم پس از آن گرفته شد که این بازیکن در چند مصاحبه به علاقه خود برای زندگی در مادرید و ابهام درباره آینده‌اش در چلسی اشاره کرد؛ موضوعی که به گفته سرمربی آبی‌ها عبور از «خط قرمز فرهنگی باشگاه» تلقی شده است.

او در عین حال تأکید کرد این محرومیت به معنای بسته شدن درهای باشگاه به روی فرناندز نیست و تنها اقدامی انضباطی برای حفظ فرهنگ و چارچوب‌های تیمی به شمار می‌رود.

ارسال نظر