یک وینگر دیگر شاگرد هاشمیان شد!

محمد بادپا پس از پایان دوران قرضی‌اش در چادرملو به پرسپولیس بازگشت، اما ترافیک شدید در پست وینگر ممکن است باعث شود دوباره راهی تیمی دیگر شود.

یک وینگر دیگر شاگرد هاشمیان شد!

به گزارش هفت صبح ورزشی، خط میانی پرسپولیس به‌ویژه در پست وینگر با ازدحام بازیکنان مواجه است و همین موضوع شرایط خاصی را برای تصمیم‌گیری کادر فنی ایجاد کرده است.

در این میان، محمد بادپا ، وینگر جوان سرخ‌پوشان که فصل گذشته به صورت قرضی در چادرملو بازی می‌کرد، پس از پایان قراردادش به جمع بازیکنان پرسپولیس بازگشت.

بادپا که به واسطه تکنیک بالا و سرعت چشمگیرش در دوران سرمربیگری یحیی گل‌محمدی به عنوان یکی از استعدادهای آینده‌دار باشگاه شناخته شد، اکنون با توجه به ترافیک شدید در پست وینگر، احتمال دارد دوباره به صورت قرضی به تیمی دیگر منتقل شود. این بازیکن ۲۱ ساله در فصل گذشته عملکرد قابل‌قبولی در چادرملو داشت و حالا باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی برای آینده او خواهد گرفت.

ارسال نظر