حمید درخشان: قرار نبود الجزایر و اتریش برای ما بازی کنند!/ کنگو شجاعانه بازی کرد و به مرحله حذفی رسید

ستاره اسبق خط میانی تیم ملی کشورمان بر این باور است که اتریش و الجزایر قرار نبوده برای تیم ایران بازی کنند.

حمید درخشان: قرار نبود الجزایر و اتریش برای ما بازی کنند!/ کنگو شجاعانه بازی کرد و به مرحله حذفی رسید

به گزارش هفت ورزشی، با تساوی 3-3 تیم های اتریش و الجزایر آخرین امید ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2026 به باد رفت.

پس از این اتفاق برخی ها در ایران الجزایر و اتریش را متهم به تبانی کردند در حالی که حمید درخشان نظر دیگری داشته و می گوید: چرا الجزایر و اتریش باید تبانی کنند؟ الجزایر وقتی متوجه شد با پیروزی در این دیدار به اسپانیا می خورد منطقی فکر کرد و به خواسته اش رسید. این تیم حالا قرار است در مرحله یک شانزدهم با سوییس بازی کند که حریف به مراتب راحت تری نسبت به اسپانیاست.

او ادامه می دهد: اتریش هم نیازی به تبانی نداشت و با تمام وجود تا ثانیه آخر تلاش کرد و به گل ارزشمندی هم رسید. فوتبال همین است و شما اگر غفلت کنید جریمه می شوید و اگر تمرکز داشته باشید حتی دقیقه 90+6 هم می توانید گل بزنید و صعود کنید.

حمید درخشان ضمن تمجید از تلاش بازیکنان تیم ملی ایران خاطرنشان می کند: به بچه های تیم ملی و کادرفنی خسته نباشید می گویم اما بازی جمهوری کنگو برابر ازبکستان خیلی درس ها در بر دارد. کنگویی ها شجاعانه بازی کردند و بردند در حالی که تیم ملی ایران 10 دقیقه پایانی فوق العاده بود. البته بازی در جام جهانی و بهترین های قاره های مختلف اصلا ساده نیست و تیم ملی هم منطقی جلوی مصر اول دنبال گل نخوردن بود اما به هر حال فوتبال همین است. باید از این ماجرا درس بگیریم و در آینده استفاده کنیم.

 

ارسال نظر