سرمربی الجزایر: هیچ برنامهای برای تبانی وجود نداشت
سرمربیان اتریش و الجزایر پس از پایان دیدار، نسبت به حرفوحدیثهای این دیدار واکنش نشان دادند.
به گزارش هفت ورزشی، تساوی سه بر سه تیمهای اتریش و الجزایر منجر به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی شد.
این موضوع در حالی رقم خورد که پیش از این، حرفوحدیثهایی در خصوص این دیدار شنیده میشد و همین موضوع باعث واکنش سرمربیان این دو تیم به این موضوع شد.
رالف رانگنیک سرمربی اتریش، پس از بازی گفت: هنوز هم باورم نمیشود در ۱۲۰ ثانیه پایانی چه اتفاقی افتاد. حتی مسابقهای به این اندازه دراماتیک را به یاد نمیآورم.
او ادامه داد: اگر پیش از مسابقه کسی میگفت بازی ۳ بر ۳ تمام میشود، هیچکس باور نمیکرد. هر کسی روی چنین نتیجهای شرط میبست، برنده مبلغ هنگفتی میشد. همه انتظار ۰-۰ یا ۱-۱ را داشتند. واقعاً باورکردنی نیست.
رانگنیک افزود: فکر نمیکنم کسی بتواند ادعا کند که این مسابقه نوعی تبانی یا همکاری میان دو تیم بوده است. البته برای ایران متأسفم.
پتکوویچ ادامه داد: حدود ۱۵ دقیقه هر دو تیم کمی منفعل بودند اما این از قبل برنامهریزی نشده بود. میخواستیم حریف را محک بزنیم و شرایط بازی را بهتر درک کنیم تا در ادامه برتری پیدا کنیم.