سامان خدایی در گفتگو با ستاره خارجی پرسپولیس از او پرسید آیا می دانی کادرفنی تیم شما یک شوتزن قهار دارد؟
به گزارش هفت ورزشی، پاسخ مارکو باکیچ به این سوال واقعا جالب بود. باکیچ می گوید اصلا به همین دلیل وقتی در تبریز روی ضربه ایستگاهی به بیرانوند و تراکتور گل زدم شادی گلم را با آقا کریم تقسیم کردم.
باکیچ می گوید: من گذشته کریم را ندیده ام اما می توانم قول و تضمین بدهم همین حالا هم او شوت های قوی و قدرتمندی دارد و اگر خودش بخواهد می تواند الان هم برای پرسپولیس بازی کند. او هر روز در تمرین شوت می زند و قدرتش را به رخ می کشد و من هم از او شوت زدن یاد می گیرم.
بدون دیدگاه