قلعهنویی: وظیفهام دفاع از تمامیت ارضی است
امیر قلعهنویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، با حضور در تجمعات مردمی تهران گفت: وظیفه ملی و مذهبی من هم مثل همه ایرانیها شرکت در راهپیماییهاست.
به گزارش هفت ورزشی ، امیر قلعهنویی با حضور در تجمعات میدانی امشب مردم تهران، اظهار داشت: به ملت بزرگ ایران سلام میکنم. وظیفه ملی و مذهبی من هم مثل همه ایرانیها این بود که در راهپیماییها شرکت کنم، زیرا یک جهاد میدانی و خیابانی خیلی مهم است.
وی افزود: از همه عزیزانی که بیش از ۴۰ روز پای کار ایران بودند و باعث اقتدار ایران و ایرانی شدند تشکر میکنم.
سرمربی تیم ملی درباره ثبتنام خود در پویش جانفدا گفت: به عنوان یک ایرانی وظیفهمان است از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کنیم. امشب هم قرار است به شبکه ۳ بروم و اخبار جدید تیم ملی را اعلام خواهم کرد.