حدود بیست نفر از اعضای تیم های مختلف با محرومیت مواجه شدهاند.
به گزارش هفت ورزشی، روز شنبه 6 شهریور قرار است بازیهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول برگزار شود. هفتهای که نتایج آن برای تیمهای بالا و پایین جدول اهمیت بسیار بالایی دارد.
در همین خصوص، سازمان لیگ اعلام کرده که 18 نفر از مربیان، بازیکنان و دیگر عوامل، در این هفته نمیتوانند تیمشان را همراهی کنند.
اسامی محرومان به شرح زیر است:
تیم پارس جنوبی جم: حسین پور امینی بازیکن محروم به دلیل مجموع اخطار
تیم پالایش نفت بندرعباس: علی فتحی بازیکن محروم به دلیل مجموع اخطار
تیم شناورسازی قشم: رضا بهمیی بازیکن محروم به دلیل مجموع اخطار
تیم مس سونگون: احد رستمی صوفیانی مربی و بختیار حسین زاده سرمربی محروم به دلیل مجموع اخطار، اکبر خلیلی نسب مربی ، امیر سام نصیری بازیکن و محمد مسلمی پور بازیکن محروم به دلیل اخراج
تیم مس شهربابک: مجید تاجیک و محسن طرهانی بازیکنان محروم به دلیل مجموع اخطار
تیم مس کرمان: فرزاد حسین خانی سرمربی و مجید بهروز برشنه بازیکن محروم به دلیل مجموع اخطار و سعید قرایی مدیر رسانه محروم به دلیل اخراج
تیم نساجی مازندران: پوریا رضازاده بازیکن محروم به دلیل مجموع اخطار
تیم نفت و گاز گچساران: سید فاخر تهامی بازیکن محروم به دلیل اخراج
تیم نود ارومیه: پوریا نجفقلی زاده بازیکن محروم به دلیل مجموع اخطار
تیم نیروی زمینی: امیرحسین خدامرادی بازیکن محروم به دلیل مجموع اخطار
تیم هوادار: حسین رنجبر بازیکن محروم به دلیل مجموع اخطار
بدون دیدگاه