منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 152779

پاسخ منفی سازمان لیگ به درخواست چادرملو

پاسخ منفی سازمان لیگ به درخواست چادرملو - فوتبال

مدیران باشگاه چادرملو می‌خواستند با تیم امید خود مقابل پرسپولیس به میدان بروند که سازمان لیگ با آن مخالفت کرد.

به گزارش هفت ورزشی، سازمان لیگ فوتبال روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که تیم‌های چهارم تا ششم لیگ برتر یعنی گل‌گهر سیرجان، چادرملوی اردکان و پرسپولیس باید در تورنمنتی سه جانبه شرکت کنند تا برنده نهایی، به‌عنوان نماینده ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا 2 تعیین شود.

با توجه به اینکه بازیکنان چادرملو هنوز در تمرینات حاضر نشده‌اند، مدیران این باشگاه از سازمان لیگ خواستند با تیم امید خود در تورنمنت فوق حاضر شوند. این درخواست با مخالفت سازمان لیگ همراه شد؛ چون مدیران این سازمان اعلام کردند که بازیکنان رده امید چادرملو در طول بیست‌وپنجمین دوره لیگ برتر فوتبال به میدان نرفته‌اند و کارت بازی ندارند.

مقامات باشگاه گل‌گهر سیرجان در هفته‌های گذشته گفتند که حاضر نیستند در تورنمنت دوستانه‌ای برای تعیین سهمیه آسیایی شرکت کنند. به دنبال این اظهار نظرها بود که مدیران چادرملو از سازمان لیگ درخواست کردند به‌جای روز 5 تیر (تاریخی که برای بازی با پرسپولیس در نظر گرفته شده)، در روز 8 تیر (تاریخ برگزاری مسابقه برنده دیدار چادرملو – پرسپولیس با گل‌گهر) به مصاف پرسپولیس بروند.

سازمان لیگ به این درخواست نیز روی خوش نشان نداد و به‌صورت شفاهی با آن مخالفت کرد. مدیران چادرملوی اردکان اخیراً درخواست کردند تا به‌جای روز پنجم تیر، با یک روز تأخیر و در روز ششم تیر مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کنند. سازمان لیگ هنوز پاسخ کتبی به این درخواست نداده است.

علیرضا بابایی مدیرعامل باشگاه چادرملو در گفت‌وگویی را تأیید کرد.

استقلال و تراکتور به‌عنوان نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا معرفی شده‌اند. سپاهان نیز در صورت دریافت مجوز حرفه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا 2 شرکت می‌کرد که این مجوز را به دست نیاورد.

مهدی عبدی
مهدی عبدی
نویسنده

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

خوشحالی مخصوص نروژی ها پس از برتری مقابل سنگال - جام‌جهانی
خوشحالی مخصوص نروژی ها پس از برتری مقابل سنگال