باشگاه تراکتور تصمیم دارد تا ۴ بازیکن خارجی خود را حفظ کند و برای دیگر مهره خارجی ممکن است به فیفا شکایت شود.
به گزارش هفت ورزشی، تراکتور یکی از تیمهای لیگ برتری است که در زمینه جذب بازیکنان خارجی مهرههای زیادی را جذب کرد.باشگاه تبریزی برای فصل آینده در مورد بازیکنان خارجی تصمیمهایی گرفته است. طبق آخرین اطلاعات آنا، تیبور هلیلوویچ، اودیلجان خامروبکوف، دوماگوی دروژدک و تومیسلاو اشترکالی برای فصل آینده سرخپوشان را ترک نخواهند کرد.
مارکو یوهانسون دروازهبان سوئدی از تراکتور جدا میشود، اما در مورد رگی لوشکیا که با وجود داشتن قرارداد به الظفره امارات پیوسته است، باشگاه تراکتور با ارسال نامهای به فدراسیون فوتبال امارات و باشگاه الظفره، به جدایی غیرقانونی هافیک هجومی آلبانیایی با توجه به قرارداد قانونی با تراکتور اشاره کرده و اگر در عرض ۱۰ روز، اقدامی صورت نگیرد، باشگاه ایرانی شکایت خود را در کمیته نقل و انتقالات فیفا ثبت میکند.
تراکتوری ها شنبه ای که گذشت نامه اعتراض خود را به فدراسیون امارات داده اند و منتظر جواب از سوی اماراتی ها هستند و اگر این جواب نیاید آنها راه فیفا را در پیش خواهند گرفت.
بدون دیدگاه