سهراب بختیاری زاده خواهان بازگشت دو بازیکن مغضوب استقلال در زمان ساپینتو شد.
به گزارش هفت ورزشی، درخشش رامین رضاییان در همان بازی اول تیم ملی در جام جهانی ، توجهات را جلب کرد. از این رو احتمال اینکه این بازیکن بار دیگر شانس حضور در تیمی خارج از ایران را پیدا کند زیاد است. با این حال سهراب بختیاریزاده به عنوان سرمربی تیم استقلال تمایل زیادی برای بازگشت این بازیکن دارد.
رامین که به دلیل اختلاف سلیقه با ساپینتو به صورت قرضی راهی فولاد شده بود، بازیکن استقلال است و باید به این تیم برگردد. از طرفی پنجره باشگاه استقلال بسته است و آنها نمیتوانند بازیکن جدیدی اضافه کنند. از این رو سهراب بختیاریزاده از تاجر نیا و همکارانش خواسته هر طور شده تمام بازیکنانی که در لیست این تیم حضور دارند را حفظ کرده و از حداقل توان خود استفاده کنند.
پیش از این و در جریان بازی با مس رفسنجان، در حالی که سهراب بختیاریزاده هنوز روی نیمکت تیم استقلال ننشسته بود، در جلسهای با تاجرنیا در خصوص بازگشت رامین رضاییان صحبتهایی را مطرح کرده و از وی خواست هر طور شده این بازیکن را به استقلال برگرداند. در آن مقطع رامین به فولاد پیوسته بود و قصد بازگشت نداشت. با پایان رسمی فصل گذشته وی بازیکن استقلال است، با توجه به اینکه سهراب از ابتدای حضور خواهان بازگشت رامین شده بود باید به جمع شاگردان بختیاری برگردد.
این تنها خواسته سهراب نیست. بلکه وی در همان جلسه مسائلی را در مورد عارف آقاسی نیز مطرح کرد. سهراب معتقد بود که استقلالیها با وجود اختلاف نظر این بازیکنان با ساپینتو، نباید اجازه جدایی به آنها میدادند. از این رو با توجه به اینکه از ابتدا خواهان بازگشت آقاسی شده بود باز هم خواهان حضور این بازیکن در تمرینات شد. ظاهرا آقاسی در زمان اختلاف نظرش با ساپینتو، تماسهایی را با بختیاریزاده داشته و حتی این مربی در آن مقطع مانع جدایی عارف شده بود. از این رو با روی کار آمدن سهراب بازگشت آقاسی نیز از اولویتهای کادر فنی است.
بدون دیدگاه