دبیر: من حمال کشتی هستم و به آن افتخار می‌کنم!

رییس فدراسیون کشتی با تأکید بر نقش مدیریت میدانی در موفقیت‌ها گفت خود را «حمال کشتی» می‌داند.

دبیر: من حمال کشتی هستم و به آن افتخار می‌کنم!

به گزارش هفت ورزشی ، علیرضا دبیر در مراسم "قهرمان ایران" با اشاره به اینکه رییس جمهور کار ما را راحت کرد و اینکه کتش را درآورد و تی‌شرت پوشیده بود دیگر کسی به ما گیر نمی‌دهد، اظهار کرد: من حمال کشتی هستم و به آن افتخار می کنم.

وی با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کنند مدیر کسی است که کت ‌می‌پوشد، عنوان کرد: برخی اینگونه فکر می‌کنند در حالی که اینگونه نیست.

رییس فدراسیون کشتی افزود: کشتی اگر به این نقطه رسیده است به دلیل نگاه حضرت آقا بود و باید به ایران قوی، ورزش قوی برسیم و امروز می‌بینیم که کشتی فرنگی بهترین رشته ورزشی کشور است.

فدراسیون کشتی در مراسم "قهرمان ایران" به عنوان برترین فدراسیون ورزشی انتخاب شد.

ارسال نظر