علیپور: من و سروش کمترین دستمزد را در پرسپولیس می گیریم، چک مان را هم هنوز نداده اند!

علی علیپور با رد شایعه پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی اش برای تمدید قرارداد، مدعی شد او و سروش رفیعی پایین ترین پول را در پرسپولیس می گیرند.

علیپور: من و سروش کمترین دستمزد را در پرسپولیس می گیریم، چک مان را هم هنوز نداده اند!

به گزارش هفت ورزشی، علی علیپور به خبرنگاران گفت: اگر قرار باشد با قضاوت اشتباه شما، خانواده من فحش بخورند، نمی گذرم!
علیپور همچنین لو داد مبلغ قرارداد او و سروش رفیعی با پرسپولیس 26 میلیارد تومان است.

سایز ویدئو: ۱۲۹.۸۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۰۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر