اوسمار: به هیات مدیره و مدیرعامل گفتم کاری که شما کردید بی احترامی به پرسپولیس بود!
اوسمار با بیان این نکته که هیات مدیره هیچ اولیتماتومی به او نداده، گفت: آنها فکر می کردند بیانیه شان اثر مثبت ایجاد می کند اما من اعتقاد داشتم هم منفی و هم بی احترامی بود و این را به آنها گفتم.