چیزی به مرحله حذفی نمانده| تراکتور ایران، منتظر ۴+۱ تیم عربی

نماینده ایران در لیگ قهرمانان الیت، به زودی حریف مرحله بعد خود را می‌شناسد.

چیزی به مرحله حذفی نمانده| تراکتور ایران، منتظر ۴+۱ تیم عربی

به گزارش هفت ورزشی، تیم تراکتور که تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا الیت است، صعود خود را به مرحله حذفی این رقابت‌ها قطعی کرده است.

نتایج دیدارهای هفته آخر برای تعیین حریف تراکتور در مرحله حذفی بسیار مهم است.
از آنجا که تراکتور احتمالا در رتبه دوم یا سوم کار خود را پایان می‌دهد، حریف این تیم یکی از تیم‌های ششم یا هفتم جدول خواهد بود.

با بررسی احتمالات، می‌توان پیش‌بینی کرد که حریف تراکتور از بین چهار تیم مشخص می‌شود؛ تیم‌هایی که در این برنامه از آنها اسم برده ایم.

سایز ویدئو: ۱۸.۱۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر