ساپینتو: باید ۷-۰ می‌بردیم؛ این زمین خوب بشو نیست!

ساپینتو: باید 7-0 می‌بردیم؛ این زمین خوب بشو نیست!

صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر شمس آذر

سایز ویدئو: ۴۸.۵۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۴۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر