ستاره تیم ملی رباط داد

محمد عسکری، مهاجم تیم تیم ملی امید، کمتر از ۱۰ دقیقه بعد ورود به ترکیب تیم امید دچار مصدومیت شد.

ستاره تیم ملی رباط داد

محمد عسکری در دقیقه 79 با برخورد با مدافع ازبکستان روی پای چپش به صورت کنترل‌نشده فرود آمد و روی زمین افتاد و قادر به ادامه بازی نبود.

در این لحظات وقتی دوربین روی صورت او رفت، او به یکی از بازیکنان میگفت: "زانوم رفت!"

لحظاتی بعد برانکارد و پزشک تیم در زمین حاضر بودند و او را به زحمت از زمین بیرون بردند، در حالی که در این لحظات بغض عسکری نیز ترکیده و روی برانکارد گریه می‌کرد

سایز ویدئو: ۲۶.۲۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۴۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر